گزارش برگزاری مجمع شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان

مجمع عمومی فوق العاده شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان(سهامی عام)
25, ژوئن, 2023
گزارش برگزاری مجمع شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان
5, جولای, 2023

گزارش برگزاری مجمع شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.
در این مجمع که با حضور ۶۸ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، ریاست مجمع برعهده دکتر ایرج تاج الدین بود که جنابان مجتبی بزرگ وحسین جوادی در مقام نظار اول و دوم و مهندس سید فتاح حسین زاده نودهی مدیرعامل شرکت به‌عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.
درادامه با ارائه توضیحات و گزارش تحلیلی مدیریت مالی شرکت، آقای جواد رنجبران، گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ به سمع و نظر مجمع رسید و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۳۴۰ ریالی به کار خود پایان دادند.
به گزارش اقتصادطلایی ، جواد رنجبران مدیر مالی شرکت و دبیر هیات مدیره با بیان دستیابی شرکت به تنوع در بازارهای داخلی و خارجی، تصریح کرد : این شرکت مصمم است با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های جدید در بازیافت از خاک معدنی و با رعایت موارد زیست محیطی و صنعت سبز کیفیت تولیدات خود را در خلوص ۹۹٫۹۹% حفظ و توسعه دهد و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای کاهش هزینه‌های تولید به منظور فراهم نمودن شرایط برای سودآوری بیشتر و بهتر این صنعت، خروج از بحران‌های جهانی و افزایش اشتغال گام بردارد،


مهندس رنجبران که سکانداری مدیریت مالی شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان رو عهده دار است با اشاره به اینکه قیمت‌ها براساس نرخ LME و براساس نرخ‌های ارز رسمی تعیین می‌شود،خاطرنشان کرد :طی ۶ سال اخیر، ۶۰درصد صادرات و ۴۰درصد فروش داخلی داشتیم ،همچنین در تولید شمش روی جایگاه سوم را در کشور به دست آوردیم.
با توجه به اهداف کلانی که شرکت در آینده دارد و رو به کاهش بودن کیفیت و عیار خاک‌های داخلی، تکنولوژی باید بروزرسانی شود.
این مدیر جوان و هدفمند در ادامه گفت : از جمله برنامه های آتی شرکت اینست که برای تامین خاک مورد نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه معدن‌ داریم. همچنین مشارکت در زمینه تامین مواد اولیه کمکی از جمله اسید و آهک در برنامه ریزی های مالی و اقتصادی و عملیاتی آتی شرکت گنجانده شده است. که این موضوعات نیاز به نقدینگی دارد؛ به همین جهت سود کمتری تقسیم می‌کنیم. گرچه تقسیم سود ۵۰ درصدی که در مجمع مصوب شد از بالاترین نرخ های تقسیم سود در صنعت روی بوده است.
گفتنی است در خاتمه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با تصویب صورت‌های مالی، به ازای هر سهم ۳۴۰ ریال تصویب شد.

جواد رنجبران، مدیرمالی و دبیرهیات مدیره شرکت در خاتمه مجمع بارویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران که صاحبان سهام “فگستر ” با رضایت مجمع را ترک کردند .

مهندس جواد رنجبران ،مدیرمالی و دبیرهیات مدیره شرکت در خاتمه مجمع بارویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران که صاحبان سهام “فگستر ” با رضایت مجمع را ترک کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *