مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان برگزار شد

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان (سهامی عام) به شماره ثبت ۱۶۶ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۱۲۸۸۴۱ (فتوسا)
17, ژوئن, 2021
سهامداران بیانیه دادند
5, جولای, 2021

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان برگزار شد

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان (سهامی عام) ظهر روز یکشنبه مورخ 1400/04/06 در محل گروه صنعتی و معدنی زرین و با حضور 75/6 درصد صاحبان سهام (اصالتاً، ولایتاً، وکالتاً و یا به نمایندگان ایشان) برگزار شد.

این جلسه با تلاوت قرآن و انتخاب اعضای هیئت رئیسه جلسه و قبول سمت از سوی حمید عامری (نماینده شرکت کیمیای زنجان گستران) به‌عنوان رئیس جلسه، حسین سلیمی (نماینده شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان) به‌عنوان ناظر جلسه، امیرپرویز فرزان (نماینده شرکت زرین معدن آسیا) به‌عنوان ناظر جلسه و صمد علیپور (منشی جلسه) بر اساس ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت و نیز با حضور علیرضا زند بابارئیسی (نماینده حسابرس و بازرس قانونی) و مطهره محمود آقائی (نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران) آغاز شد.

ابتدای جلسه، فهرست اسامی شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه و حضور اکثریت قانونی صاحبان سهام توسط هیئت رئیسه بررسی و احراز گردید.

در ادامه، گزارش هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی 1399 به سمع و نظر حاضرین رسید و در خصوص تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 1399/12/30، معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت و تقسیم سود، تصمیماتی اتخاذ گردید.

پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره، پاداش ایشان برای سال مالی 1399 مصوب و حق حضور هریک از اعضای غیرموظف هیئت مدیره نیز تعیین گردید.

در ادامه این جلسه همچنین، حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل سال مالی 1400 و نیز روزنامه کثیر‌الانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب شدند.

طی این جلسه، گزارش هیئت مدیره به مجمع توسط مدیر عامل شرکت و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1399/12/30 مطرح گردید.

در پایان، صورت‌های مالی از جمله صورت سود و زیان، وضعیت مالی و جریان‌های نقدی مجموعه برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 مورد تصویب مجمع قرار گرفت و در ادامه، موسسه بصیر محاسب توس به‌عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی شاهدان به عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی 1400 انتخاب شدند.

دیدگاه ها بسته شده است